Алгоритм дій в надзвичайних ситуаціях!

Алгоритм дій в надзвичайних ситуаціях!

– у найкоротший строк необхідно визначити найбезпечніші евакуаційні шляхи та виходи до безпечної зони;
не можна залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі та до її ліквідації;
– евакуацію людей треба починати з приміщення, у якому виникла пожежа, і суміжних із ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню і продуктів горіння. Дітей молодшого віку і хворих потрібно евакуювати насамперед;
– у зимовий час на розсуд осіб, які здійснюють евакуацію, діти старших вікових груп можуть заздалегідь одягтися або взяти теплий одяг із собою, а дітей молодшого віку потрібно виводити або виносити, загорнувши в ковдри або інші теплі речі;
– ретельно перевірити всі приміщення, щоб унеможливити перебування в небезпечній зоні дітей;
– виставляти пости безпеки на входах у будівлі, щоб унеможливити повернення дітей і працівників до будівлі, де виникла пожежа;
– у разі гасіння треба намагатися насамперед забезпечити сприятливі умови для безпечної евакуації людей;
– щоби запобігти поширенню вогню, диму, потрібно утримуватися від відчинення вікон і дверей, а також – від розбивання скла.

Не говори – щоби чути вчителя
Не біжи – щоби не постраждати
Не штовхайся – щоби не постраждали інші
Не повертайся – щоби залишатися в безпеці

Учнів також просять дотримуватися всіх указівок педагогів, зокрема, на прохання дорослих про допомогу евакуюватися іншим дітям. Після прибуття до безпечної зони, не розходитися й залишатися разом із класом.

Правила евакуації для педагогів передбачають такі дії:

– Евакуація здійснюється за звуковим сигналом, який у разі потреби активує адміністрація або особа, яка виявила пожежу.
– Нагадайте дітям про головну мету евакуації (їхня безпека) та правила евакуації: не говори, не біжи, не штовхайся, не повертайся.
– Закрийте двері та вікна.
– Візьміть із собою шкільний аварійний набір, сумку для швидкої допомоги*.
– Перевірте безпечність маршруту для евакуації.
– Під час евакуації радять об’єднувати два класи, й під час переміщення один учитель очолює колону, а інший завершує колону дітей двох класів.
– Допоможіть дітям з інвалідністю та маленьким дітям.
– Евакуація здійснюється до визначеного місця (місце для кожного класу визначається під час тренувальних навчань і не змінюється).
– Після прибуття на визначене місце перевірте наявність усіх дітей за списком.
– Залишайтеся зі своїм класом і просіть учнів бути разом, нікуди не розходитися.

Як діяти, якщо хтось помітив підозрілий предмет:
– швидко відвести на максимальну безпечну відстань (не менше 100 метрів) усіх людей;
– якщо підозрілий предмет залишила невідома особа, необхідно запам’ятати її зовнішність, одяг, автотранспорт та його номерні знаки;
– позначити місцезнаходження предмета, за можливості огородити його та сфотографувати;
– негайно повідомити в оперативні служби, надавши інформацію про характерні ознаки предмета:
У поліцію (102) – у разі виявлення підозрілого предмета,
У ДСНС (101) – у разі виявлення боєприпасів.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *